Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λύο..... (224)

...Καλοβυρνάς, με το υπέροχο "Πλαθολόγιο Λέξεων" των εκδόσεων Intro Books (ISBN:960-6680-12-6) αλλά και τη νέα "απουστειρωμένη" έκδοση του Πλαθολογίου (εκδόσεις IntroBooks 2008, ISBN: 978-960-6680-48-9). Ας προσπαθήσουμε (έστω και ως ανάξιοι μιμητές) να καταγράψουμε ορισμένα ακόμα λήμματα

Ισχυρονίδια, τα: πρόκειται για μια ικανοποιητικά επιστημονικοφανή αιτίαση της ομοιότητας του ή των τέκνων με έναν από τους δύο γονείς χάρη στα ισχυρότερα γονίδια του ή κάτι τέτοιο. Π.χ. "Τί πάει να πει χρυσή μου σε ποιόν έμοιασε η εγγονή μου και έχει τέτοια ωραία μάτια; Στην κόρη μου έμοιασε βέβαια όπως και σε μένα (απευθυνόμενη στο κοριτσάκι με λατρεία: ματούκλες μου εσύ!!), τα ισχυρονίδια βλέπεις. Ααχ, ξέρει η φύσις τί κάνει. Αυτό δα έλειπε να έμοιαζε το μικρό μου σ' αυτόν τον αχαΐρευτο τον πατέρα της, το γαμπρό μου και στο (πανάθεμα το) σόι το δικό του. Δε φτάνει που πήρε το επώνυμο τους... άκου να τη λένε Γκαβογιώργη... ψυχούλα μου! Ααχ, τά 'λεγα εγώ της κόρης μου, τά 'λεγα αλλά πού;".

Δεν υπάρχουν σχόλια: