Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λύο..... (193)

...Καλοβυρνάς, με το υπέροχο "Πλαθολόγιο Λέξεων" των εκδόσεων Intro Books (ISBN:960-6680-12-6) αλλά και τη νέα "απουστειρωμένη" έκδοση του Πλαθολογίου (εκδόσεις IntroBooks 2008, ISBN: 978-960-6680-48-9)। Ας προσπαθήσουμε (έστω και ως ανάξιοι μιμητές) να καταγράψουμε ορισμένα ακόμα λήμματα

Ψιλουτσικομμένος/η/ο, ο/η/το: μία διαβάθμιση πάνω από το "ψιλοκομμένος", από το ρήμα "ψιλοκόβω" εκ του "ψιλός - ψιλούτσικος". Π.χ. (διάλογος μεταξύ πιωμένων ξενύχτηδων): "Πω πω αδερφέ μου, έχω μια σούρα!", "Πάλι καλά είσαι, εγώ έχω σούρα - έχω και πείνα!", "Τί λες; Πάμε για κανένα βραστό να στανιάρουμε;", "Πω, πω, τί είπες τώρα; Πάμε στου Ιορδάνη που κάνει έναν πατσά ψιλουτσικομμένο, βάλσαμο;", "Φύγαμε. Ταξίιιιιιι!".

Δεν υπάρχουν σχόλια: