Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Χωρίς σταματημό συμβαίνει


Τραγούδι ("Never Ending Happening") του Βρεττανού τραγουδοποιού Bill Fay, μπορεί να το ακούσει κανείς στο σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=4d_MATccsMQ, μετάφραση στίχων Χ.Δ.Τ.

Αυτό που χωρίς σταματημό συμβαίνει
Εκείνο που έρχεται και τι έχει γίνει πριν
Το να είμαι μέρος του απλά
Θαυμασμό μου προκαλεί
Αυτό που χωρίς σταματημό συμβαίνει
Τα κύματα συντρίβονται στα βράχια
Πέφτει ο σπόρος που ο αέρας κουβαλά
Αυτό που χωρίς σταματημό συμβαίνει
Ψυχές καταφθάνουν συνεχώς
Απ' της αιωνιότητας τις παρυφές
Πουλιά και πεταλούδες, μέλισσες
Μπροστά στα μάτια μου περνούν
Αυτό που χωρίς σταματημό συμβαίνει
Οι τέσσερις άνεμοι κατεύθυνση αλλάζουν
Άστρα τη νύχτα, ο ήλιος το πρωί
Ένα κελάηδισμα πριν ξημερώσει αρχινάει
Για κάποιους είναι σα να περπατούν σε τεντωμένο σχοινί
Τρέμοντας με τα μάτια κλειστά
Φόβος και πόνος σε κάθε πλευρά
Για κάποιους είναι σα να περπατούν σε τεντωμένο σχοινί
Αυτό που χωρίς σταματημό συμβαίνει
Αιώνιος πόλεμος, φρικτός λιμός
Και λαχταράνε τη μέρα
Που ο θεός θα κυλήσει την πέτρα Του μακριά
Αυτό που χωρίς σταματημό συμβαίνει
Εκείνο που έρχεται και τι έχει γίνει πριν
Το να είμαι μέρος του απλά
Θαυμασμό μου προκαλεί.



Δεν υπάρχουν σχόλια: