Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λύο..... (271)


...Καλοβυρνάς, με το υπέροχο "Πλαθολόγιο Λέξεων" των εκδόσεων Intro Books (ISBN:960-6680-12-6) αλλά και τη νέα "απουστειρωμένη" έκδοση του Πλαθολογίου (εκδόσεις IntroBooks 2008, ISBN: 978-960-6680-48-9). Ας προσπαθήσουμε (έστω και ως ανάξιοι μιμητές) να καταγράψουμε ορισμένα ακόμα λήμματα

Μικροτσιπσκευές: οι κάθε λογής μικρές ηλεκτρονικές συσκευές και τα διάφορα "γκάτζετς" που είναι προγραμματιζόμενες, εφοδιασμένες με μικροεπεξεργαστές, μικροτσίπ, μίνι - λάιτ λειτουργικά συστήματα κ.λ.π... Ακόμα και μη τεχνοφοβικοί άνθρωποι, καμμιά φορά αγανακτούν με αυτά τα μαραφέτια και αναπολούν τις παλιές, απλές συσκευές που επέτρεπαν κάποιες βασικές μόνο ρυθμίσεις στο χρήστη (τις μόνες εδώ που τα λέμε που ήταν και απαραίτητες) και ήταν ικανές για στοιχειώδεις απλά λειτουργίες (τις μόνες εδώ που τα λέμε που ήταν και απαραίτητες). Π.χ. - Τί είναι αυτό καλέ μπαμπά; - Ποιό κορίτσι μου; - Πάλι το παμπάλαιο, σαραβαλιασμένο, δημοσιογραφικό σου κασσετοφωνάκι κουβαλάς; Πού είναι το υπερσύγχρονο, μικροσκοπικό, στυλάτο και κομψό ντίτζιταλ ρηκόρντερ που σου δώρισα στη γιορτή σου; Δεν πιστεύω να το παραμέρισες λόγω της παροιμιώδους απέχθειας σου για τις μικροτσιπσκευές... - Όχι καλή μου, απλώς κάπου το έχω καταχωνιάσει και μέχρι να το βρω (που μπορεί να μου πάρει και πολύυυ καιρό έτσι μικρό που είναι πανάθεμα το) χρησιμοποιώ το παλιό που είχα κρατήσει εφεδρικό. - Βρε συ; Μήπως μου λες ψέμματα βρε; - Έλα! Έλα σεμνά!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: