Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λύο..... (234)

...Καλοβυρνάς, με το υπέροχο "Πλαθολόγιο Λέξεων" των εκδόσεων Intro Books (ISBN:960-6680-12-6) αλλά και τη νέα "απουστειρωμένη" έκδοση του Πλαθολογίου (εκδόσεις IntroBooks 2008, ISBN: 978-960-6680-48-9). Ας προσπαθήσουμε (έστω και ως ανάξιοι μιμητές) να καταγράψουμε ορισμένα ακόμα λήμματα

Αξιολίμπιντος: ο άνθρωπος εκείνος του οποίου οι ερωτικές διαθέσεις και επιδόσεις παραμένουν συνεχώς σε υψηλότατα επίπεδα χωρίς να κάμπτονται με τίποτα, ούτε με το πέρας των ετών, ούτε με κούραση, με κακουχίες, με δυστυχίες κ.ο.κ. Π.χ. "Τί λες βρε παιδί μου;... Τρεις φορές;!... Τυχερή που είσαι... Εγώ η καημένη έχω να... τρεις φορές την εβδομάδα από... ουουου... άστα! Τί εννοείς ποιά εβδομάδα; Την ημέρα!;!;... Μα αυτό είναι αδιαννόητο. Μα καλά, και πώς; Γιατί εδώ που τα λέμε ο νέος σου σύντροφος δεν είναι και κανένας νεαρός. Τί να πώ; Τόσο αξιολίμπιντος πια; Δε μου λες; Μήπως παίρνει τίποτα; Τί; Παίρνει εσένα κι αυτό σου φτάνει; Ααα... Λουκρητία, έχεις γίνει τελείως έκφυλη παλιά (και τυχερή) μου φίλη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: