Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Όσα* μ' αρέσει στη χούφτα μου να νοιώθω, να κρατάω

                    
           * Σημ.: κατάλογος με "άψυχα"

Κέρματα
παλιά κλειδιά
κουμπιά
βότσαλα της παραλίας
κάθε σχήματος, μεγέθους
την άμμο
κορμούς δέντρων και κλαδιά
βράχια
του δάσους ξυλαράκια
είτε όπως είναι ή επεξεργασμένα ελαφρά 
σα χρηστικά αντικείμενα 
τους σουγιάδες, τα μαχαίρια μου
τα πεζοπορικά μπαστούνια μου
κομμάτια σπάγκου, σχοινάκια και λουριά
βιβλία
χαρτί
σημειωματάρια  όλων των ειδών
μ' εξώφυλλο από χαρτόνι, από δέρμα, από πανί
σπιρτόκουτα
μολύβια, στυλογράφους
τα κομπολόγια, τα μπεγλέρια μου
τα κομποσχοίνια, τα ροζάρια, τα προσευχητάρια
ανεξάρτητα για ποιού Θεού
τη λατρεία προορίζονται
αναπτήρες
τίς πίπες μου
και τα εργαλεία για το πάτημα, σκάλισμα του ταμπάκου
το τιμόνι του παλιού
πιστού, μικρού μου τετρακίνητου
αλλά σε δρόμους επαρχιακούς
δασικούς, αγροτικούς - όχι στην εθνική οδό -
τα πεσμένα φύλλα
το νερό όπως βγαίνει απ' την πηγή
ή κυλά στο ποταμάκι
για όσο αντέξω τόσο κρύο πού 'ναι
και βέβαια το νερό
της θάλασσας επίσης
τα πλουμιστά μαντήλια μου
το καλοκαίρι όπου σφογγίζω
με τον ήλιο τον ιδρώτα
το τραχύ ύφασμα του σάκκου μου
που χρησιμοποιώ στις εκδρομές μα και στην πόλη
τη ζεστή επιφάνεια
ξύλινων τραπεζιών, γραφείων
την κούπα του καφέ και σίγουρα
κάποια άλλα που ξεχνάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: