Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λύο..... (263)


...Καλοβυρνάς, με το υπέροχο "Πλαθολόγιο Λέξεων" των εκδόσεων Intro Books (ISBN:960-6680-12-6) αλλά και τη νέα "απουστειρωμένη" έκδοση του Πλαθολογίου (εκδόσεις IntroBooks 2008, ISBN: 978-960-6680-48-9). Ας προσπαθήσουμε (έστω και ως ανάξιοι μιμητές) να καταγράψουμε ορισμένα ακόμα λήμματα

Τολστογιέφσκι: ειρωνική κατονομασία για συγγραφέα (επίδοξο) του οποίου το έργο παραμένει (στο σύνολο του) αδημοσίευτο και είναι επηρρεασμένο από (μιμείται αφόρητα) τους Ρώσσους γίγαντες της τέχνης της γραφής. Π.χ. - Καλησπέρα κύριε Γλυκοσιρώπη μου. - Βρε καλώς τον Τολστογιέφσκι. - Πώς είπατε; - Όχι, τίποτα, κάτσε λέω. - Ευχαριστώ. Ήρθα πάλι σήμερα κύριε Γλυκοσιρώπη μου, όπως κάθε μέρα της εβδομάδας εδώ και τα τελευταία δύο χρόνια, για να σας παρακαλέσω εκ νέου να μεταβιβάσετε ορισμένα πράγματα στον αδερφό σας, το γνωστό μεγαλοεκδότη, εν σχέσει με το βιβλίο μου. Θα ήθελα να τον παροτρύνετε να πιέσει το επιτελείο του, να ολοκληρώσει επιτέλους την ανάγνωση του - ογκώδους είναι η αλήθεια - χειρογράφου μου, ώστε να προχωρήσει στις διορθώσεις και την επιμέλεια, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία της έκδοσης η οποία αναμφίβολα θα πρέπει να είναι πολυτελής, φαντάζομαι ένα σκληρό εξώφυλλο με ανάγλυφες χρυσοτυπίες, έγχρωμα χαρακτικά να κοσμούν το εσωτερικό και ορισμένες φωτογραφίες μου (από καταξιωμένο καλλιτέχνη - εννοείται -  φωτογράφο) στο τέλος. Υποθέτω ότι θα γίνει μια σειρά από δεξιώσεις για την προώθηση του βιβλίου και παρουσιάσεις σε πολλές πόλεις, σε πολυτελή - πάντα - ξενοδοχεία. Συνεντεύξεις σε εφημερίδες, περιοδικά, επιπλέον φωτογραφήσεις και τα συναφή. Τα έξοδα θα είναι βέβαια κάπως μεγάλα μα μη μου πείτε πως δεν τα αξίζει ένα έργο με τέτοια πνοή, τέτοιο ύφος, τέτοια πλοκή, τέτοια διείσδυση στο βάθος των χαρακτήρων, τέτοια... - Πρωτοτυπία; - Ορίστε; - Πρωτοτυπία λέω, καινοτομία. - Α, ναι, βεβαίως και αυτό. Λοιπόν κύριε Γλυκοσιρώπη μου; - Ε, τί λοιπόν; Πες πως έγινε. - Ααχ! Ευχαριστώ. - Κι εγώ, τα λέμε πάλι, στο καλό, στο καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: