Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Εδώ είμαι εγώ


Τραγούδι (Here I Am) του Stanley Brinks (http://stanleybrinks.bandcamp.com/track/here-i-am), απόδοση στίχων Χ.Δ.Τ.

τη βρήκα ζαλισμένη με μάτια θολά
να φανερώνει ότι ήθελε να κρύψει καλά
δηλαδή μια λαχτάρα απερίγραπτη
μια ασύλληπτα ανάγκη δυνατή
ντροπαλός εγώ, αυτή τολμηρή
χόρευε όμορφα όσο καμμιά δε μπορεί
γελοία αδέξιος κι αυτή μια πριγκήπισσα
σαν υπέροχο όνειρο που είδα και ξύπνησα

κάπως το χάος αυτό θα ξεπληρωθεί
δίκαιο έτσι έχει κριθεί
για κάθε που κερδίζεις υπάρχει κάτι που χάνεις
για κάθε πεπρωμένο, επιλογή να κάνεις
για κάθε τέλος, μια αρχή
έχει για κάθε τραγούδι μια καρδιά ραγισθεί
για κάθε γυναίκα ένας άνδρας θαρρώ
κι εδώ, είμαι εγώ

υπάρχουν πιο πολλά να δεις απ’ ότι φαίνεται
και αυτό που θέλω μέσα μου μαίνεται
αχ! για μένα ήταν νομίζω το γνέψιμο
βρήκα κάτι να πω σαχλό και προβλέψιμο
λάθος μπορεί να είχα κάνει ασφαλώς
τα μαλλιά της μακριά σαν ηθοποιός
χτενισμένα ν΄αφήνουν το πρόσωπο μισό
και κρατούσαν το ένα μάτι κρυφό

κάπως το χάος αυτό θα ξεπληρωθεί
δίκαιο έτσι έχει κριθεί
για κάθε που κερδίζεις υπάρχει κάτι που χάνεις
για κάθε πεπρωμένο, επιλογή να κάνεις
για κάθε τέλος, μια αρχή
έχει για κάθε τραγούδι μια καρδιά ραγισθεί
για κάθε θάλασσα υπάρχει μια ακτή
για πόλεμο εποχή ειρηνική

για κάθε λόφο κατηφοριά
για κάθε αντάρα η σιγαλιά
για κάθε λουκέτο κλειδί
για κάθε εγώ ένα εσύ
για κάθε επιθυμία ο τρόπος υπάρχει
για κάθε νύχτα η μέρα που θά ‘ρθει
μια απαλή χορδή για κάθε κρότο δυνατό
κι εδώ, είμαι εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: