Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Ο Μαυροκέφαλος πειρατής

Κυρία Μαυροκεφάλου χαίρετε. Προσπαθώντας, πρόσφατα, να τακτοποιήσω το – ούτως ή άλλως – χαώδες αρχείο μου, το οποίο μετά από μία πρόσφατη μετακόμιση σε νέο σπίτι ξέφυγε από κάθε έλεγχο, βρήκα μία σημείωση που είχα κάνει ένα χρόνο πριν και αφορούσε εσάς. Είχα τότε πάρει το θάρρος να ζητήσω από τον εκδοτικό σας οίκο την ταχυδρομική σας διεύθυνση, για να σας στείλω την επιστολή αυτή. Σκοπός μου (που τώρα πραγματοποιείται) ήταν να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου και τις ευχαριστίες μου για το ωραιότατο έργο σας «Βίος και πολιτεία του Γερακάρη Λυμπεράκη». Το είχα πάρει μαζί μου το Σεπτέμβριο του 2003 σε ένα ολιγοήμερο ταξίδι στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, τη Λακωνία και μάλιστα μου «στέρησε» ορισμένες προσχεδιασμένες εκδρομές και περιηγήσεις στην αγαπημένη πατρώα γη, καθώς για μιάμιση μέρα δεν έκανα τίποτε άλλο από το να διαβάζω το βιβλίο σας. Αλλά μου χάρισε την Εξαιρετική απόλαυση της ανάγνωσης.
Και πάλι συγχαρητήρια.
Και πάλι ευχαριστώ.


Σημ.
(ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΑΚΑΡΗ ΛΙΜΠΕΡΑΚΗ, συγγραφέας ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΟΥ ΛΙΛΗ, Εκδοτικός Οίκος : ΚΕΔΡΟΣ
Ο πολυκύμαντος βίος του Μανιάτη Γερακάρη Λυμπεράκη που από αδυσώπητος εκδικητής και διαβόητος πειρατής του 17ου αιώνα, καταλήγει άθλιος υπόδικος στις βενετικές φυλακές. Δράση και περιπέτεια στην ανελέητη Μάνη, στην εκλεπτυσμένη Βενετία, στην Κωνσταντινούπολη των σουλτάνων, στα κουρσαρονήσια του Αιγαίου)

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Κε Τσατσαρώνη, μετά από τόσα χρόνια ανακάλυψα το τόσο θετικό σχόλιο σας για το "Βιος και Πολιτεία του Γερακάρη Λιμπεράκη και σας ευχαριστώ πολύ έστω και πολύ καθυστερημένα. Αλλά γιατι "ο Μαυροκέφαλος πειρατής";