Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λύο..... (238)

...Καλοβυρνάς, με το υπέροχο "Πλαθολόγιο Λέξεων" των εκδόσεων Intro Books (ISBN:960-6680-12-6) αλλά και τη νέα "απουστειρωμένη" έκδοση του Πλαθολογίου (εκδόσεις IntroBooks 2008, ISBN: 978-960-6680-48-9). Ας προσπαθήσουμε (έστω και ως ανάξιοι μιμητές) να καταγράψουμε ορισμένα ακόμα λήμματα

Κατσικοεδρεύω: όποιος έχει προσβληθεί από την σπάνια και κωμικοτραγική πάθηση που τον κάνει "τυροκόμη" (βλ. λήμμα), μεταξύ άλλων στοιχείων της γελοίας συμπεριφοράς που ίσως ακούσια υιοθετεί είναι και μια αντίστοιχη ορολογία βάσει της οποίας επί παραδείγματι, όταν αναφέρεται στα χειμαδιά ή τα βοκοτόπια που πάει τα ζωντανά του λέει "Εγώ τώρα κατσικοεδρεύω.....". Π.χ. "Καλημερούδια σ' Μήτρο, λεβεντουριά! Πό χάθηκσς ισύ ωρέ παιδάκι μ';", "Καλημέρα αγαπητέ κύριε συνάδελφε. Εγώ εσχάτως κατσικοεδρεύω στις ιδιόκτητες χορτολιβαδικές εκτάσεις της οικογενείας μου στο παρακείμενο βουνό όπου βρίσκεται και το σαλέ μου και η πρότυπος παραγωγική μονάδα μου*. Εσείς τί νέα, καλά; Πώς πάνε οι επιχειρήσεις;", "Α;".

* Σημ.: εννοεί τη βοσκοκαλύβα, το μαντρί και το τυροκομιό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: