Παρασκευή 21 Ιουλίου 2023

Σύμπτωσις (ή μη) προτιμήσεων

 Σ' αυτήν την κρύα, ομιχλώδη, βροχερή χώρα

πίνουνε όλο τσάι

εμένα δε μ' αρέσει το τσάι και ζητάω καφέ

υψώνουν τό 'να φρύδι και με κοιτούν απορημένοι

Επίσης πίνουν όλο μπύρα και ουίσκυ

εγώ τους ζητώ κρασί και βόντκα και σαστίζουν

(αλλά το κάνω έτσι, για να τους πικάρω

τ' αγαπημένα μου ποτά είν' αυτά που καταναλώνουν)

Όμως στα γούστα του ταμπάκου ταιριάζουμε

διότι από παλιά, πριν έρθω εδώ

μ' άρεσαν τα καπνά τους και τα προτιμούσα

έτσι σαν βγάζω την πίπα μου

κοιτούν μ' αδημονία και όταν

βλέπουν το κουτί του καπνού

χαίρονται και επιδοκιμάζουν

μάλιστα με κερνούν και απ'τους δικούς τους καπνούς

της ίδιας ασφαλώς κατηγορίας, εκλεκτούς

άγνωστους σε μένα προηγουμένως

γεμίζουμε τα τσιμπούκια μας και

καπνίζουμε ευδαίμονες

στέλνοντας νέφη καπνού προς την οροφή

πίνοντας τη δυνατή μας μπύρα

ή το ουίσκυ με τη γεύση της τύρφης

ή του ιωδίου (προσωπικά προτιμώ το δεύτερο)

Αν είναι όμως νωρίς π.χ. το πρωί

και μου σερβίρουν τσάι

εγώ τους λέω: "καφέ δεν έχετε παρακαλώ;"

και σαστίζουν προς στιγμή

και με κοιτούν πάλι απορημένοι και σαστισμένοι

Μα γενικά τα βρίσκουμε νομίζω...


Δεν υπάρχουν σχόλια: