Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λύο..... (207)


...Καλοβυρνάς, με το υπέροχο "Πλαθολόγιο Λέξεων" των εκδόσεων Intro Books (ISBN:960-6680-12-6) αλλά και τη νέα "απουστειρωμένη" έκδοση του Πλαθολογίου (εκδόσεις IntroBooks 2008, ISBN: 978-960-6680-48-9). Ας προσπαθήσουμε (έστω και ως ανάξιοι μιμητές) να καταγράψουμε ορισμένα ακόμα λήμματα

Ξεκινούμερο, το: ο πρώτος μίας ακολουθίας αριθμών είναι το... βλ. λήμμα. Π.χ. «Αμ τά’ δα γω τα χαμπέρια και με ζώσανε τα μάβρα φίδια από την αρχή στο χτεσινοβραδινό Λόττο. Άμα βγήκε ξεκινούμερο το 24 πού ‘ναι το χειρότερο μου.... άστα.», «Και τί έγινε τελικά;», «Τί θες να γίνει; Έχασα...πάλι...», «Και τώρα;», «Τί τώρα; Είμαι ταπί.», «Και πού θα πάει αυτή δουλειά βρε Ιωνάθαν; Μήπως να βρεις καμμιά δουλειά;», «Τί; Δουλειά; Ποιός; Εγώ; Χα! Φίλε μου, εγώ είμαι γενημμένος Παίκτης!», «Α, όσο γι αυτό... από «παίξιμο» άλλο τίποτα... είσαι πρωταθλητής!», «Τί εννοείς;», «Τίποτα, άντε γεια μας!», «Τί, κερνάς;», «Ναι.», «Ε, άντε γεια μας τότε!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: