Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λύο..... (181)

...Καλοβυρνάς, με το υπέροχο "Πλαθολόγιο Λέξεων" των εκδόσεων Intro Books (ISBN:960-6680-12-6) αλλά και τη νέα "απουστειρωμένη" έκδοση του Πλαθολογίου (εκδόσεις IntroBooks 2008, ISBN: 978-960-6680-48-9). Ας προσπαθήσουμε (έστω και ως ανάξιοι μιμητές) να καταγράψουμε ορισμένα ακόμα λήμματα

Καβλειώνω: σύνθετη λέξη (ρήμα) με προφανή συνθετικά. Π.χ. Χαρακτηριστικός βόμβος μέσα από την τσάντα - ήρθε γραπτό μήνυμα στο κινητό - διακριτική ανάγνωση, λέει: "Παίδαρε μου, είμαι άρρωστος για σένα, καβλειώνω, έχω πάθει ζημιά μαζί σου", απάντηση: "Κι εγώ καλέ μου αλλά δε μπορώ τώρα, είμαι σε σύσκεψη/διάλεξη/κηδεία κ.λ.π.".

Σημ. Ώρες - ώρες έχω την εντύπωση ότι όλο και πιο συχνά το Πλαθολόγιο παίρνει "γενετήσιο" χαρακτήρα. Από την άλλη... εδώ που έχουμε φτάσει, τί άλλο μένει; Τα βιβλία, η μουσική, το χιούμορ, οι φίλοι, η καλή παρέα, το φαγητό, το κρασί και το.. αυτό. Αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: