Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022

Ο Διακριθείς

Μ' ενθουσιάζουν οι διακρίσεις των Ελλήνων αθλητών

και φαντάζουμαι πως ήμουν ένας εξ' αυτών

ν΄ανεβαίνω επί του βάθρου στο κορφαίο το σκαλί

το εθνόσημο να λάμπει λες, απάνου στη στολή

να μου επιδίδουν άνθη και συγχαρητήρια

να ακούγουνται παιάνες κι όμορφα εμβατήρια

το χρυσομετάλλιο να μου βάζουν στο λαιμό

άξιος όντως πράγματι είμαι για τον κάθε παινεμό

ν' ανακρούουν εν τω σταδίω Ύμνο μας τον Εθνικό

κ΄η Σημαία να υψούται εις τον κεντρικό ιστό

περήφανος συγκίνησις εμφορεί τα πλήθη

άμιλα, ευαγωνίζεσθαι, ευγενή τα ήθη

στην Πατρίδα αναμένουν μ' έκδηλη την προσμονή

η αγάπη του κοινού στ' αεροδρόμιο θα φανεί

θα συρρεύσουν φίλαθλοι, άνθρωποι απλοί

οι Αρχές της Πολιτείας, συγγενείς, φίλοι καλοί

και θα προσκληθώ βεβαίως στου Προέδρου τα γραφεία

ποιά θα με πρωτοτιμήσει θα παλεύει επαρχία

θα ανεγείρουν προτομή μου, στην πλατεία, στο χωριό

στο Στρατό θα με διορίσουν ως Ανθυπολοχαγό

τόση δόξα δίκαια μου είναι διότι πρόσφερα πολλά

με στερήσεις και με κόπους έφτασα τόσο ψηλά.


Δεν υπάρχουν σχόλια: