Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Ν κάτω


Μη μου μιλάτε για βορρινούς προορισμούς
για τόπους με μουντάδα, καταχνιά, ομίχλη
άμα ρωτάω "πού θα πάμε ρε παιδιά;"
παρακαλώ μη μου απαντάτε "προς τα πάνω"
στα κρύα, στον παγετό και το χιονιά

Από τον κύκλο των σημείων του ορίζοντος
αυτό που στέκει στην κορφή
και με το κεφαλαίο γράμμα Βήτα συμβολίζεται
το αποστρέφομαι πολύ εντόνως

Τα άλλα δυο στη μέση, δεξιά και αριστερά
που αντιστοίχως με τα γράμματα
Άλφα και Δέλτα αναπαρίστανται
αδιάφορα μου είναι εντελώς

Όμως το άλλο... αχ! το άλλο...
κείνο το Νι που στέκει θελκτικό
στην κάτω πλευρά του κύκλου
και μας καλεί στα μέρη τα θερμά
που έχει φως ως τις εννιά το βράδυ
και λάμπει ο ήλιος
που το μεσημέρι γίνεται αδυσώπητος
και πρέπει νά 'βρεις μια σκιά
κάτω της, μέσα, να χωθείς για να αντέξεις
που να φοράμε όλο το χρόνο δε χρειάζεται παρά
βερμούδες, κοντομάνικα, σανδάλια
εκεί που η μάνα θάλασσα τα πάντα τα ορίζει
εκεί πείτε μου πάμε και εγώ
πρόθυμα να απαντήσω "Ναι"
και να κατηφορίσουμε όλοι μαζί
αδελφοί μου για το Νότο.

Πλάκα Λιτοχώρου, ανάβαση Ολύμπου και Νεάπολη-Εξάρχεια, Αθήνα, Ιούλιος '012


Δεν υπάρχουν σχόλια: