Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Εσεμές. Εισερχόμενα. 26 Νοεμβρίου 2009 - 26 Νοεμβρίου 2011.

Ευχαριστώ σε πολύ καλέ μου ποιητή, άντε ξεκόλλα από κει κι έλα να πιεις ένα κρασί.
Οκ! Πάω πάσο. Φιλάκια.
Μήπως στο δρόμο του γυρισμού θες να πάμε στο ... (όνομα bar) για ένα γρήγορο; Έχω πήξει.
Πάρε με τηλέφωνο όταν φτάσεις να κατέβω.
Α ρε Χρήστο! Ποιός Δασκαλόπουλος; Ανοίξαμε νέους δρόμους για το ροκ ν ρολλ στην Ελλάδα! Πού το ξέθαψες αυτό το πράγμα;
... (δρόμος, αριθμός, κώδικας: ταχυδρομική διεύθυνση). Παντρεύεσαι;;;; Έχω κι εγώ ευχάριστο νέο που θα σου πω όταν μιλήσουμε. Φιλιά!
Χρόνια Πολλά ρεμάλι και αποτυχημένε ραδιοφωνικέ παραγωγέ. Ότι επιθυμείς!
... (δρόμος, αριθμός, κώδικας: ταχυδρομική διεύθυνση).
... (δρόμος, αριθμός, κώδικας: ταχυδρομική διεύθυνση). Τί τί τί;
Από μια θαυμάστρια των λέξεων που ξεπηδάνε από το κεφαλάκι σου, ευχαριστώ! Και,... Αγάπη και από μένα.
Μόλις διάβασα το πλαθολόγιο... συγχαρητήρια!! Και καλή χρονιά με όλα τα καλά!! ... (γυναικείο όνομα).
Τέλειο το δώρο σου! Χίλια ευχαριστώ. Το βραδάκι (γύρω στις 9) Θά 'ρθουν κάποιοι φίλοι. Αν θέλεις...
(δρόμος, αριθμός, κώδικας: ταχυδρομική διεύθυνση). Πρόσκληση γάμου, είμαι σίγουρος. Πότε παντρεύεσαι; Ή αποφάσισες να έρθεις σπίτι; ... (αντρικό όνομα)
Καλησπέρα Χρήστε του Βαγγέλη! Σόρυ που δε σου μίλησα προχτές αλλά βιαζόμουν πολύ! ... (δρόμος, αριθμός, κώδικας: ταχυδρομική διεύθυνση), φιλιά.
Γειάσου Χρήστο! Ευχαριστώ για το βιβλιαράκι και τις όμορφες ευχές σου. Θα τα πούμε, φιλιά, μια "νταχονίστρια".
Hello, πού σε βρίσκω;
Το meeting πάει μακριά. Καμμιά ώρα ακόμη. Τί κέφι έχεις; Το αφήνουμε ή φλέγεσαι να με δεις;
Χα χα, μπιζουδάκι μου προέκυψες. Nighty night.
Μπιζουδάκι από το μπιζού, δηλαδή κελεπούρι, τεφαρίκι.
Τελείωσα και πέφτω για ύπνο, εσύ θα κοιμάσαι από ώρα. Όνειρα γλυκά ποιητικέ μου.
Αργώ λίγο.
Hello, κοιμάσαι; Θες να βρεθούμε ή να τα πούμε αύριο; Σόρρυ για σήμερα, τα κανόνισα χάλια.
Θες tickets των 80, 65, 50 ή 40 ευρώ για την ... (όνομα ξένης καλλιτέχνιδος).
Έκλεισα για Σάββατο.
Τώρα αρχίζουμε. Εσείς καλοπεράσατε;
Και τα δύο μέτρια. Εσύ;
Άστα, έχω μπλέξει σήμερα. Περαστικά εύχομαι.
Τον βρήκαν. Yuppi.
Alive and unaware.
Μουτς, καληνύχτα.
Le fish goes to sleep.
O.K. ... (ανδρικό όνομα) πουλά το μαγαζί.
Πω πω πόσα ξέρεις εσύ μπερμπάντη...
Μουτς μουτς!
Να πάμε αυτό το ΣΚ ... (όνομα επαρχιακής πόλης);
Εγώ είμαι ήδη φέσι, αλλά αν θες αργότερα βρισκόμαστε.
Πού είσαι;
Θα βρεθούμε σήμερα;
Αντιμετωπίζω 2 μικρά στερητικά σύνδρομα. Το ένα είναι το τσιγάρο.
Τόσον άγριος μα τόσον ωραίος.
Τέλειος.
Να έρθω;
Αχ μωρό μου.
θες να βρεθούμε;
Γλυκέ γέροντα, τώρα η αρρώστεια σε έχει καταβάλει, και του χρόνου το αμείλικτο λιθάρι, σαν πιάνο σου έχει πέσει στο κεφάλι, μα σε θυμάμαι σαν ήσουν αμύριστο λουλούδι και ο έρωτας σου ακαταμάχητο τραγούδι. Χτες δηλαδή...
Μόλις γύρισα σπίτι. Μου λείπεις τόσο.Πώς νοιώθεις σήμερα; Έχεις ξυπνήσει;
ΟΚ, μάλλον 8. Θα σε πάρω όταν τελειώσω.
Να πάμε μια βόλτα και από τη συναυλία;
Εδώ είμαι luv. Έφτασα επιτέλους.
Με τσαντίζει που είμαι εδώ όταν θα μπορούσα να είμαι μαζί σου. Αχ...
Ούτε ένα μηνυματάκι; Πού γυρνάς;
Bonjour mon cheri. Με πηδάνε κάτι Γάλλοι εδώ. Γαμώ τη μισθωτή εργασία. Πάμε καμμιά εκδρομή όταν γυρίσω;
Hi cheri, είμαι σε ένα ινδικό εστιατόριο. Γενικά καλοπερνάω. Εσύ;
Και εγώ μωρό μου.
Όλο και πιο δυνατά.
Oui?
Ναι πράγματι, μάλλον καλύτερα έτσι...
Πάει η μεγαλοψυχία και τα μεγαλόκαρδα μηνύματα;
Μωρό μου...
4 μέρες ακόμα...
Καλύτερα όχι γιατί θα βγω εκτός μάχης για 10 μέρες πάλι. Αλλά μπορείς να αργήσεις λίγο το πρωί...
Ναι, μέσα βαθιά.
Bonjour από το αεροδρόμιο. Super το ... (όνομα ευρωπαϊκής πόλης).
Όχι, αν σου έτυχε κάτι no prob.
Μόλις ακούσαμε ένα τζαζίστα named ... (όνομα καλλιτέχνη). Έξοχος.
Δεν το βρήκα στον κατάλογο, μάλλον δεν παίζει πια.
Πήρα bio κρασί. Θα πάμε;
Και;
Είμαι εφορία.
Εξηγώ ότι ήμουν στη ... (αλφαβητική αρίθμηση) ΔΟΥ Αθηνών και δεν μπορούσα να το σηκώσω. Τα λέμε το βράδυ.
Θες να τα πούμε το βράδυ λίγο πιο ήρεμα; Κρίμα να καταλήξουμε σε παρεξήγηση.
Πώς θα γίνει να μιλούσαμε;
Καλά, δεν σηκώνεις το τηλέφωνο; Σταμάτα πια και έλα να μιλήσουμε.
Πώς με καις έτσι ρε Χρήστο;
Λοιπόν, δεν καπνίζω πια, μη φέρεις τσιγάρα pls.
Αχ ζόρια...
Πασσά μου...
Αχ μωρό μου.
Όλα δικά σου, όλα.
Με καυλώνεις τόσο, γαμιά μου μοναδικέ.
Μωρό μου και σε εκδρομές και σε πεζοπορίες πάω μαζί σου. Και θα κόψω και τις καθημερινές κραιπάλες... Τί άλλο θέλεις;
Μωρό μου είσαι ότι ονειρευόμουν...
Ας βρεθούμε Παρασκευή καλύτερα, είδα ότι έχω δουλειά μέχρι τις 11 σήμερα.
Χρόνια πολλά.
Καλημέρα. Μπορείς Παρασκευή;
Όχι, για την ψυχή σου. Για τη ζακέτα ναι. :)
Γιατί τόσο τραγικά; Πάρε όποτε μπορείς τότε να περάσω. Το ΣΚ είναι χαλαρό.
Χρήστο, τηλ. σπιτιού: ... (τηλεφωνικός αριθμός). Καλό βράδι, ... (ανδρικό όνομα).
Λες να βρεθούμε κάποια στιγμή;
Εντάξει, θα το αντέξω νομίζω...
Τί εννοείς; Σε έχασα.
Όπως έχασες έτσι μπορείς να βρεις.
Δύσκολη τέτοια συζήτηση με sms. Από κοντά.
Είσαι σπίτι;
Καλώς, είπα να σε έπαιρνα να δω τί κάνεις.
Qua?
... (διεύθυνση mail). Πάρε και από ... (ανδρικό όνομα) το δανέζικο νούμερο μου και τα λέμε.
Στο τσακ το πρόλαβες!
Στείλε μου το λινκ με μήνυμα γιατί είμαι εκτός σπιτιού κ pc. Αχ τι καλά!
Τι;
Καλό. Λοιπόν καλά να περάσεις έστω και στην Αθήνα και τα λέμε.
Hey loverboy - what's up? Just returned from ... (κατάστημα πολυεθνικής), sitting in the yard and enjoying the evening sun.
Πάντα ουσιαστικές οι ευχές που δίνεις! Ευχαριστώ Χρήστο.
Καλημέρα. Όνομα διευθυντή εργοστασίου: ... (ονοματεπώνυμο). Τα λέμε.
Αν ο καθένας μας κάνει ένα μικρό καλό καθημερινά, φανταστείτε πόσο καλό θα παραχθεί στην νέα χρονιά! Εμπρός λοιπόν! Καλή Χρονιά 2011. ... (ονοματεπώνυμο).
Μεσίτης, Ιπποκράτους 98, Πωλείται στη βιτρίνα: 95 τ.μ., Νεάπολη 4ος όροφος, 100 Κ.
Χρήστο με συγχωρείς αλλά θα καθυστερήσω περίπου ένα τέταρτο.
Χρήστο είμαι Γερμανία για δουλειά, για αυτό και στέλνω μήνυμα, έγινε κάτι;
Εάν δεν είναι ... (γυναικείο όνομα) σπίτι μπες με τα κλειδιά που έχεις, είναι μόλις μπεις δίπλα στην πόρτα, συγγνώμη, την πήρα να ανέβω πατάρι και δεν την έβαλα στη θέση της.
Θέλει αρκετό τράβηγμα προς τα έξω για να ανοίξει η πόρτα αλλά θα ανοίξει.
Χρήστο ήρθε ο ... (ανδρικό όνομα). Θα τα πούμε αύριο, ΟΚ;
Αύριο το βραδάκι θα σου πω για τα εισητήρια.
ΟΚ.
?
Ισχύει το θέατρο για αύριο;
Μόνο ένα αυγό έσπασε, η πίττα άθικτη! Ευχαριστώ και συγγνώμη για την τυχόν ταλαιπωρία.
Χρήστο έχω τα εισητήρια. Πότε τα θες;
ΟΚ.
Χρήστο καλησπέρα. Περιμένω τηλέφωνο σου.
Θα πάω με μια φίλη μου στο "Φωνάζει ο κλέφτης" το Σάββατο, στην απογευματινή. Θες να έρθετε;
Τα θες τα εισητήρια νωρίτερα;
Έγινε κάτι; Γιατί δεν πας;
Την Κυριακή τελειώνουν οι παραστάσεις.
Χρήστο η φίλη μου δε μπορεί αύριο. Αν θες πάω με τη θεία ή εσύ με τη θεία. Αλλιώς ίσως πάμε την Κυριακή.
Την Κυριακή η παράσταση ξεκινά στις 8.
Σε κανά 20' είμαι εκεί.
Χρόνια Πολλά! Καλό Πάσχα.
Ευχαριστώ Χρήστο. Χρόνια Πολλά.
Ξάδερφε χρόνια καλά! Χριστός ανέστη αληθώς;!;
Κύριε Τσατσαρώνη καλέστε με όταν βρείτε την κλήση μου. Ευχαριστώ ... ... (ονοματεπώνυμο - όνομα εταιρίας).
Thank you!
Θωμομαγιά; Καλό! Σε ευχαριστώ πολύ Χρηστάρα! Στους Λαστ Ντάιβ θα έρθεις βρε χαμένο κορμί;
"Αλ φαζέρ" απολυμάνσεις ... και ... (αριθμοί τηλεφώνων).
Τελικά τί έγινε με το πόδι;
Κύριε Τσατσαρώνη καλέστε με όταν έχετε χρόνο. Σας ευχαριστώ, ... (ονοματεπώνυμο).
Τί νέα;
Χρηστάκο τί κάνεις; Πέρασε ο πόνος;
Σε ευχαριστώ νονέ, περαστικά!
Ευχαριστώ.
Τώρα μάθημα. Θα τηλ. σε λίγο.
Καλημέρα! Χθες κοιμήθηκα από τις 8, ξύπνησα πριν λίγο, χωρίς καμμία ενοχή! Όλα καλά;
Χρήστο μου σ' ευχαριστώ πολύ...
Get Georged 2011 Summer Edition. Πάρτυ στο σπίτι μας το Σάββατο 16/7. Σας περιμένουμε μετά τις 22:00.... (διεύθυνση, ονοματεπώνυμο).
Τί κάνεις ωρέ ξάδερφε;
Ευχαριστώ Χρηστάρα!
Χρήστο εμείς φτάσαμε πριν λίγο να ξέρεις. Αν ποτίσεις στην ταράτσα πότισε και τα δικά μας γιατί δεν τα πότισα φεύγοντας. Ευχαριστώ, φιλιά.
Επιστρέφω Αθήνα, την Τετάρτη θα ανέβουμε Παύλιανη όπου θα μας φιλοξενήσουν πάλι στο παλαιό σχολείο! Πέμπτη θα μπούμε στο σπήλαιο της Οίτης για χαρτογράφηση και την Παρασκευή Κάμπινγκ Ιτέας!
Ευχαριστώ πολύ κύριε Τσατσαρώνη! Να κανονίσουμε να τα πούμε.
Γεια σου Χρήστο, τί κάνεις; Τί νέα από την ... (γυναικείο όνομα); Έγινε η εγχείριση; Γράψε μου σε παρακαλώ, φιλιά ... (γυναικείο όνομα).
Χρηστάρα τί κάνεις; Ελπίζω να είσαι καλά και να μην σε έχουμε κουράσει με τις γλάστρες μας. Θέλω πολλές μέρες να σε πάρω αλλά όλο άσχετες μέρες σε θυμάμαι, καλή ώρα! Άντε θα τα πούμε, φιλιά.
Χρήστο στείλε μου αν θέλεις το τηλέφωνο του γιατρού γιατί πραγματικά θέλω να τον δοκιμάσω. Ευχαριστώ!
Ναι ευχαριστώ!
Θα χαρώ πολύ να σε δω αν περάσεις από την καινούρια σου γειτονιά!
Χρήστο μου δίνεις άδεια να δώσω το τηλ. σου σε ... (γυναικείο όνομα) να συνεννοηθείτε να δει κάπως την οικία σου; ... (ανδρικό όνομα).
Χρήστο καλημέρα. Δεν ξέρω αν σε πήρε η ... (γυναικείο όνομα) τηλέφωνο περί σπιτιού, να ξέρεις ότι δεν την ενημέρωσα καθόλου, οπότε εάν βρεθείτε και τελικά μιλήσει με ... (ανδρικό όνομα), ενημέρωσε την ότι δεν είναι δική μου γνωστή για τον ... (ανδρικό όνομα). Αυτά, σε καλημερίζω ξανά από την ηλιόλουστη Κρήτη.
Γεια, πότε σου είναι καλά να πάρω την ντουλάπα, το Σαββατοκύριακο 24, 25;
Χρήστο καλησπέρα. Τί κάνεις; Πώς είναι η ... (γυναικείο όνομα);
Καλημέρα Χρήστο. Συγγνώμη που δεν τηλ. Λείπω εκτός και ούτε έβγαλα άκρη με τη θέρμανση. Μάλλον όμως δε με συμφέρει τελικά. Δεν του έχω τηλ.
Τότε από εμένα όχι προς το παρόν, ας προχωρήσει. Σ' ευχαριστώ.
Χρήστο όταν ποτίσεις ταράτσα μην ποτίσεις τους κάκτους. Ευχαριστώ.
Μπορούμε να έρθουμε την Παρασκευή το απόγευμα για την ντουλάπα κατά τις 6;
Κι εγώ.
Χρήστο στείλε μου παρακαλώ το σταθερό και κινητό της ... (γυναικείο όνομα) γιατί δεν το βρίσκω. Ευχαριστώ. ... (ανδρικό όνομα).
... (γυναικείο όνομα): ... (αριθμός κινητού).
Πού να στα λέω τί έπαθα. Πήγα τις προάλλες στο Γκάζι και στο stand με τα free press είδα ένα καινούριο με τίτλο fagazine, τεύχος Νο 1. Κοίτα να δεις σύμπτωση λέω, ένα γράμμα διαφέρει. Λες να είναι θαυμαστές μας; Μήπως ρίξαμε σπόρο σε γόνιμο έδαφος; Είμαστε πηγή έμπνευσης για τους νεότερους άραγε; Χαμογέλασα, λίγο υπερήφανος, λίγο συγκινημένος, και το παίρνω, να πάω σπίτι να το διαβάσω με την ησυχία μου. Ε, λοιπόν, δεν θα το φανταστείς, δεν πάει το μυαλό σου! Επρόκειτο για πουστοπεριοδικό, γαμω την κηδεία μου γαμώ! Άι γαμίδια.
Χρήστο μου καλησπέρα. Σου έχει έρθει ένα γράμμα μάλλον από την ασφάλεια σου. ΕΘΝΙΚΗ λέει. Αυτά, φιλιά.
Πού είστε;
Χαίρομαι πολύ που κρατάς τη ρουτίνα και προσέχεις τον εαυτό σου. :)
Χρήστο μου χίλια συγγνώμη, αλλά εκεί που τα είχα μαζέψει τσίμα τσίμα, έπρεπε να πάρω υλικά για τη δουλειά και μου ακύρωσαν τα μαθήματα σήμερα και μου λείπουν 20 ευρώ. Θέλεις να περάσω να σου δώσω αυτά και να σου φέρω τα υπόλοιπα σε λίγες μέρες; Χίλια συγγνώμη και πάλι. Ελπίζω να με καταλαβαίνεις!
Χρήστο καλημέρα! Είσαι σπίτι να περάσω να σου φέρω τα λεφτά;
Καλημέρα Χρήστο. Αν θες στείλε μου το τηλέφωνο της ... (γυναικείο όνομα) να την πάρω τηλέφωνο να κανονίσουμε να βρεθούμε. Φιλιά.
Σήψη, Decadence, Στρουθοκαμηλισμός, Εθελοτύφλωση, Der Untergang!!!
Κάθε χρόνο αναμένω το στιχάκι σου με υπομονή! Γλυκέ μου ποιητή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: