Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Είμαι γουρούνι

Είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι,
ο βασιλιάς των ζώων είμαι εγώ
ο Δούρειος Χοίρος, ο χοίρος ο σιτευτός
του ανθρώπου ο φίλος ο πιο πιστός
των Χοιρουβείμ ο αρχηγός
είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι.

Είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι,
στις λάσπες κυλιέμαι, δε μυρίζω σαπούνι,
τρώω τα πάντα, καταβροχθίζω, δε θέλω πηρούνι
και σένα θα φάω στη φωλιά μου αν έρθεις
και μη χτυπήσεις… δεν έχει κουδούνι,
είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι.

Είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι
κι αυτό το υπέροχο το πρωϊνό,
το καλοκαιρινό, το χοιρινό,
κάνω τη βόλτα μου, περπατάω περήφανα, δε θέλω μπαστούνι,
με τα πόδια γυμνά, δε φοράω τακούνι,
γυαλίζει στον ήλιο το δέρμα μου,
στιλπνό, τρυφερό, θαυμάσιο, ροζ,
δεν είμαι κόκκινος σαν το μπαρμπούνι,
είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι.

Είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι,
γιατί ηλίθιε αηδία σου φέρνω;
λες κι είμαι φίδι, λες κι είμαι μαμούνι,
δεν βλέπεις σώμα, δε βλέπεις κορμί;
δε βλέπεις πρόσωπο, δε βλέπεις πηγούνι;
είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι.

Είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι,
λεφτά από σένα δε θέλω να μου δώσεις τσιγκούνη,
δε σας έχω ανάγκη, σας περιφρονώ άξεστοι Ούννοι,
έχω κουλτούρα, έχω μόρφωση εγώ, μιλώ Γιαπωνέζικα:
«Ταμπασαχίρι – οχινάκι – χοιροσίμα – μιφούνι»
είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι.

Είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι,
εύχομαι μόνο μια μέρα να μπορέσετε
το μεγαλείο Μου να συλλάβετε,
και τότε θα δείτε – ΟΛΟΙ θα δούνει,
και τότε θα πείτε, αααααααα ΟΛΟΙ θα πούνει,
«Ωωωωωω! εσύ πλάσμα τέλειο, άφθαστο και ιδανικό»
και επιτέλους την Αλήθεια θα βρούνει
και τότε θα ψάλλουν όλοι μαζί,
θα τραγουδήσουν τον παιάνα τον ηρωικό
«Ωωωωωω! πως θα ήθελα κι εγώ
να είμαι γουρούνι, να είμαι γουρούνι!»





Είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι,
δεν είμαι ψάρι, δεν είμαι μπαρμπούνι,
περπατάω στις λάσπες με το πόδι γυμνό,
δε φοράω τακούνι, δε μυρίζω σαπούνι,
Είμαι πλάσμα ανώτερο, ιδανικό,
τ’ ακούτε άξεστοι, άξεστοι Ούννοι;
μιλάω Γιαπωνέζικα: «Τοσιχίρο μιφούνι»
στη φωλιά μου ελάτε που δεν έχει κουδούνι
είμαι γουρούνι, είμαι γουρούνι

Δεν υπάρχουν σχόλια: