Πέμπτη 4 Αυγούστου 2022

Η επένδυση

Πάει καιρός πολύς από τότε πού 'χε έρθει η ειδοποίηση

λόγω πληρότητας υπήρχαν δύο μόνο εναλλακτικές δυνατότητες

αγορά ή ελεύθερη παραχώρηση

αποφάσισα να κάνω την επένδυση

δεν ήταν και δυσθεώρητο ποσόν

αποδείχθηκε ότι καλώς έκανα

κάποιο διάστημα αργότερα

η μάνα πήγε και συνάντησε εκεί τον πατέρα

σαρανταπέντε χρόνια μετά

αν οι περιστάσεις ευνοήσουν

κι αυτοί που έχω παρακαλέσει

μπορέσουν να μου κάνουν τη χάρη

εκεί θα πάω κι εγώ όταν έρθει η ώρα

κ' η οικογένεια θα ενωθεί τελικά, πάλι ξανά

δεν έχω κάποιο έγγραφο

που πιστοποιεί την ιδιοκτησία

όμως φαντάζομαι ότι είμαι

καταχωρημένος στα αρμόδια μητρώα

καθώς λαμβάνω σε ετήσια βάση

ενημέρωση για την καταβολή

ενός μικρού αντιτίμου σχετικά

με υπηρεσίες καθαριότητας και συντήρησης

πράγμα που κάνω με συνέπεια

και φυλώ τις αποδείξεις στο αρχείο

κι αυτό είναι το μόνο που διαθέτω πειστήριο

για την κατοχή μνήματος στου χωριού

το δημοτικό κοιμητήριο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: