Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λύο..... (119)

...Καλοβυρνάς, με το υπέροχο "Πλαθολόγιο Λέξεων" των εκδόσεων Intro Books (ISBN:960-6680-12-6) αλλά και τη νέα "απουστειρωμένη" έκδοση του Πλαθολογίου (εκδόσεις IntroBooks 2008, ISBN: 978-960-6680-48-9). Ας προσπαθήσουμε (έστω και ως ανάξιοι μιμητές) να καταγράψουμε ορισμένα ακόμα λήμματα.


Ωτολειχήνας/α, ο/η: αυτός/ή που λείχει (γλύφει) το αυτί της/του ερωτικού του/της συντρόφου για να την/τον διεγείρει. Η λέξις είναι μάλλον περιπαικτική. Π.χ. «- Σταμάτα ρε παιδάκι μου! Δε βλέπεις που έχω πλαντάξει στο γέλιο η γυναίκα; Με γαργαλάς, πώς το λένε; Άσε που μου έχεις γεμίσει σάλια το αυτί. Δε με ερεθίζει εμένα αυτό ωτολειχήνα μου. Άλλα μ’ αρέσουν. Να, ας πούμε για δωσ’ το χέρι σου, για ακούμπησε εδώ, ναι – ναι!, έτσι – έετσι – έετσιιι!!!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: